יום שישי, 19 בנובמבר 2010

חיים לנצח

9 תגובות:

  1. שלום!
    אתם כתבתם ישוע אלוהיי
    [להבדיל]

    שאלה מאוד חשוב היא מה לימד את ריבי יהושוע המשיח

    אנחנו יכולים ללמוד את זה באמצעות לימודים בנבואות מהתנ"ך

    אחת מהם היא שהתלמידים של ריבי יהושע ילמדו אנשים לשמור את המצות בתורה

    (‘לפי ישעיהוו ט” פסוק ה‘ - ו )

    גם בתנ''ך זה כתוב שיהושוע המשיח יהיה בן אדם ולא להיות התגלמות של בן אדם-אלוהים

    ויותר נבואות בעברית מתנ''ךלפי ישעיהו ט” פסוק ה‘ - ו

    לפי המשמעות האטימולוגי
    תרגום:

    (wa-yiqrâ shәmo Pëlë yoeitz Eil Jibor; avi-ad sar- shâlom; "and he called his name 'Wonder,' a counselor of Eil Jibor; My Father is until [i.e. forever], a minister of peace").


    תקראי יותר באת האתר שלי על מה שיהושוע המשיח לימד : www.followyeshua.com

    השבמחק
  2. אנחנו מאמינים בישוע והוא המשיח שלנו לא אכפת לי מה אתה חושב!!

    השבמחק
  3. שלום אנדרס!
    אנו מאמינים שישוע היה אכן בן אדם אבל באותו הזמן היה גם ההתגלמות של אלוהים בבשר. התנ"ך מאוד ברור שאלוהים מתגלה אלינו בדרכים שונות, גם בתור אלוהים האב אותו אין איש יכול לראות, גם בתור רוח הידועה כרוח הקודש וגם דרך בנו, ישוע משיח ישראל. בספר זכריה, פרק י"ב פסוק 10, אלוהים אומר דרך הנביא "והביטו אליי את אשר דקרו.."
    איך ניתן לדקור את אלוהים?? רק בכך שאלוהים בא בדמות אדם, דרך ישוע שנדקר ומת על הצלב הרומי, יכול להתקיים הדבר.
    התנ"ך מלא בעוד מקומות רבים בהם רואים את אלוהים בהתגלמות אדם ואף רוח. אני מעודד אותך לחקור ולהעמיק בנושא, כי המחפש את האמת, אלוהים יגלה לו אותה.

    השבמחק
  4. לאנדרס :
    http://www.baj.co.il/prophecy

    אריאל, גרמניה.

    השבמחק
  5. "הנה ימים באים נאום ה' והקימותי לדוד צמח צדיק, ומלך מלך, והשכיל ועשה משפט וצדקה בארץ. בימיו תיוושע יהודה וישראל ישכון לבטח. וזה שמו אשר יקראו: ה' צדקנו."

    ירמיה כג' 5,6

    המשיח נקרא כאן בפירוש: "ה' צדקנו". המשיח נקרא בנבואה זו בשמו של אלוהים.

    השבמחק
  6. מיכאל אתה יכול להוסיף אולי עוד שירים ?!

    השבמחק
  7. תעלה בבקשה את אהבתך היא לנצח מתן תודה ומי יעמוד אם אפשר

    השבמחק
  8. אני מאמין שיש עוד בתים לשיר אני ישמח עם תעלה אותם... בבקשה תעלה גם את השיר כל הנשמה תהללה, אני לא בטוח שזה השם אבל זה שיר משיחי מאוד מאוד יפה ואני ישמח אם תעלה אותו :)

    השבמחק